Bilgi birikimini ilgili
taraflar ile paylaşmayı, kaliteli hizmet vermeyi, müşteri memnuniyetini ve
gizliliği ön planda tutmayı ilke edinen Metroport, Kalite ve Bilgi Güvenliği
Yönetim Sistemleri politikasını aşağıdaki ilkeler etrafında oluşturmuş ve
uygulamaya almıştır.
v
Kurumsal verileri, personel verilerini, müşteri verilerini
değerli ve kritik kabul ederek, bilgi güvenliği ile ilgili yasaların
gerektirdiği zorunlulukları yerine getirmeyi,
v
Kurumsal faaliyetlerimizin gerçekleşmesinde kullanılan bilişim
hizmetlerinin kesintisiz devam etmesi,
kişisel ve özel verilere erişimin sadece yetkili kişilerce erişilebilmesi
amacıyla gerekli altyapıyı sağlamayı ve gerekli güvenlik tedbirlerini almayı,
v
Kaliteli ve Bilgi Güvenliği Standartları şartlarına uymayı ve bu
standartlara uygun hizmet vermeyi,
v
Mutlu ve memnun paydaş sağlamayı,
v
Yasalara, mevzuatlara tavizsiz uymayı,
v
Müşterilerimizi ve çalışanlarımızı varlık kaynağı kabul etmeyi,
v
Bilgi güvenliği farkındalığını artırmak amacıyla teknik ve
davranışsal yetkinlikleri geliştirecek eğitimleri gerçekleştirmeyi,
v
Yönetim sistemlerinin şartlarına uymayı ve sürekli iyileştirme
sağlamayı,
v
Tüm faaliyetleri kapsamında olası risk ve fırsatları
değerlendirmeyi, sistematik bir şekilde şirketimize önleme kültürünü
yerleştirmeyi,
v
Söz konusu yaklaşım ve önceliklerimizi kamuoyu ve diğer ilgi
gruplarımızla paylaşmayı taahhüt ederiz.
Şirket personelimizin bu
ilkeler etrafında çalışmaları ve bilinçli hareketleri kurulan yönetim
sistemlerimizin etkinliği açısından son derece önem arz etmektedir.